Hey soul sister

Hola
Hade halvdag idag i skolan, wohoo! Så slutade vid typ halv 12, kunde ha slutat 10 om ja ville men va duktig och stannde kvar i skolan för att plugga.. Efter ja ätit i skolan (onödigt att slösa pengar om man kan få helt ok mat i skolan) så gick jag, duktig som jag är, och gymmade ensam. Teresa är försvunnen så har inte gymmat på typ en vecka, men tror hon sa att hon skulle till småland..? Vet inte till när.. men I'll be expecting you young one.. Menmen, iaf.. Sprang/gick lite och tränade på lite olika redskap.. Stannade dock bara en timme lr nåt, men kände att ja va klar då, men blir faktiskt inte lika pepp om man är ensam, jämfört när man tränar med ngn.

Har varit dålig på att ta kort idag och igår.. Men ska ta mkt kort imorrn har ja bestämt.. DOCK så har vi ju fecking (finare ord för fucking, min mentor lärde mig dt ^^) nationella imorrn.. suck.. i Engelska B.. Kommer nog dock inte vara så svårt eftersom dt e readning and  listening.. Men, man är alltid lite extra nervös inför Eng B, man måste ju bevisa att man platsar i fast track.. Men tror att dt har gått bra hittils..

En av de bästa låtarna just nu; Hey Soul Sister- Train
 

Vill tillägna dagens inlägg till Millan, som har gjort de senaste dagarna en aning roligare.. En mer bröst och rump fixerad får man leta efter.. Det är NÄSTAN så att hon slår mig med att ta på rumpor :O

Nej detta är inte ett fint foto på mig.. Men dt gäller att bjuda på sig själv lr hur? -.-
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0