I'll see you later then.. Yeah, I'll see you later

Hellu
Sitter hemma hos mig med Sofie brevid mig just nu. Vi har precis kollat på Dear John, andra gången för mig, men hon hade inte sett den och ville jätte gärna se den så dt fick bli att se den.. Ja, jag klagar ju inte.. Kan mer än gärna dreggla lite extra åt min babe.. (han är sååååå snyyyyyyyygg...)
(min nuvarande skrivbordsunderlägg.. denna heting möts jag alltså av varje gång ja sätter (nej,nej och åter nej sofie..) på datan..)
Idag har varit en helt okej dag.. Vi slutade ju vid kvart över 11, så ja klagar inte.. Dock så åkte vi från skolan vid kvart i 12, vi åt lite först. Sen så gick vi med Jossi till torget en snabbis. Meeeen sen bar dt av hem till Jakan. Sen dess vi kom hem har vi bara ätit och som sagt kollat på Dear John.. (ååh)..
Näe men nu ska jag vara lite social..  See yah!
Vi just nu:
xoxo

Kommentarer
Postat av: Husband

Hahaha, jag har sett dig "sätta på" datorn... det är ingen vacker syn. DON'T DENY IT, honey, alla vet hur pervo du e ändå så :D <3

2010-06-01 @ 20:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0