Jadudå

Hello
Har precis kommit hem från återträffen... Ja dt var minst sagt intressant kan man ju säga. Var samma gamla spända stämning som alltid.. Tycker dt e lite tråkigt, har man inte växt upp lite sen man sluta där? Aja iaf.. Vi kom dit, hälsade på ganska så många iaf, kollade på gamla bilder (aaaakward... var bara bilder på vissa personer, fast dt va ju såklart för att dt va de som hade tagit med sig bilderna.. men ändå.. var ju bara halva rummet som skrattade åt majoriteten av bilderna).. MENMEN.. Jag hade helt okej roligt.. Det enda roliga var att träffa alla gamla lärare, har ju redan kontakt med de som jag pratade med och vill ha kontakt med så var ju inte så annorlunda från typ i lördags när vi va hemma hos eve.. Fast kunde nästa ha gissat att dt skulle bli så faktiskt..
AJAAA.. Är ju hemma nu iaf och är på ett ganska så dåligt humör faktiskt. Vet ej vfr, men är väl för stressad antar jag.. Har massa civics och history att göra.. Och jag orkar verkligen inte. Men jag ska iaf skriva klart EN av dem ikväll har jag bestämt mig för..
Menmen, måste plugga nu.. See yah!
Hela gänget på avslutnings dagen..
Herrå!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0