Ödet slår till igen

 Ja förstår inte.. Först tidningen med mitt ämne och nu en till creepy ödes grej. Tar det från början igen.. Oliver hade på sig en tröjja idag... Oooh, spacious! Näe men han hade en t- shirt på sig där dt stod "You talking to me?" på. Och då började jag, han och Jossi diskutera om vart dt kommer ifrån, alltså vilken film.. Och då kom vi fram till just Taxi Driver, det klippet jag la ut tidigare, med Robert Di Nero.. Och vet ni vad som händer då? När ja kollar på 90210? Jo då säger en kille i serien, medans han är full btw, "Are you talking to me? Oooh, Taxi driver! Thats a good movie!" Och ja bah: Whaaaat?? Hur? Va? Hur? Va? Hu..? Varför sa de just det i det avsnittet? Varför just i det senaste, alltså det jag kunde se idag?

När ja berättade dt hela för mamma, båda två av händelserna.. Så sa hon: "Du borde typ köpa en trisslott lr nåt.." Ja, asså nu är dt ju försent.. feck (ett annat ord för fuck).. min ödes thingy är nog borta imorrn.. Ja tyckte dt va lite bra för att vara sant faktiskt.. Två creepy grejer på en dag liksom.. Coincidence? I tssshink noot!

Jaja,
Godnatt
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0