Pigment spöke

Sha Sha people! *hoho*

Idag har varit en väldigt rolig dag faktiskt. Hade ju "sportsday" på årstafältet med skolan. Dt var bara ettor och tvåor tror jag.. fast dt var ngra treor där också om jag inte har fel.. Vi körde iaf bränboll, fotboll och kubb. Man valde först vad man skulle köra av dem tre och sen så roterade man med de grupperna. I min grupp var det mest ettor men också ngra killar från tvåan och trean. Det var en mycket rolig grupp om jag får säga så. Brännbollen var dt första jag och min "grupp" körde så dt var lite stelt för iaf de flesta ettor, eftersom typ alla "äldre" killar var i ena laget med ngra ettor och ganska många ettor i det andra.. Men sen vid fotbollen så blandades vi och bara körde på med lagen. Alla skrattade och tacklades och körde asen av oss. Mycket roligt faktiskt. Det är kul att de hur massa som knappt känner varann, men som går i samma skola, bara kan let loose och ja.. Ha kul. ^^ Gjorde ett mål på fotbollen btw *stolt*. Dock vare ett riktigt mes mål; en kille sköt på mål, målvakten (aaron) tappade bollen typ 5 cm från mål och jag puttade in den. Så enkelt kan det vara. Mesigt, men ett mål iaf.

Sen så körde vi som sagt kubb. Lite kul sådär. Hade värsta flowet ibörjan och visade att jag är en äkta svenne, men sen så tappade jag det.. Vilket inte var lika kul.. Men jag har inte låtit dt knäcka mig.. Tar det som en man.

Åt på subway efter vi var klara eftersom vi inte fick ngn mat i skolan. Sofie gick med mig, snäll som hon är. MEn sen när jag ätit vare dags att dra hem. Och nu sitter jag här. (kom dock hem för typ 3 timmar sen). Nyduschad och fräsh. Märkte när jag hade duschat att jag fett har bränt mig idag på mina alxar(axel) (jag hör Millan skratta någonstans lååångt borta, vi har nämligen exakt samma hudpigment, lika bleka båda två). Så ska vara duktig och visa upp för er min underbart vackra linjer brån bhn.


Man ser ju dock inte så mkt.. Men man ser linjen lite smått, så tänk er dt plus axeln som är kräftröd..

Näe men nu ska jag pluggish.. MÅSTE SKRIVA KLART TALET!!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0