Barbie and the rockers

Hola
Fan va trött ja e.. Blev lite mycket igår om man säger så..

Va faktiskt en väldigt kul kväll, enligt mig. Kanske inte för alla i min omgivning. Men tycker vi gjorde dt bästa av slutet av kvällen efter allt som hände innan.. Så enligt mig så var det en lyckad valborg, fast som såklart kunde ha varit bättre.

Idag vaknade jag hemma hos eves pojkvän Johan som vi åkte hem till igår efter vi varit hemma hos mig och förat lite. Men det var innan vi kom hem till hnm som allt drama hände. Kan ju såklart inte berätta vad som hänt här.. Men alla får hoppas med mig att dt löser sig.

Runt 12 drog ja från Johan för att jobba. Han bor i Solna vilket vra bra eftersom ja skulle till råcksta. Så dt tog bara typ 45 min att ta sig dit. Idag var dock inte den roligaste dagen att jobba. Gick omkring som ett vandrande spöke kändes dt som. Hade bajs ont i huvudet och var allmänt slapp.. Såååå, dt va inte så kul. Men jag e stolt att ja jobbade överhuvudtaget.

När jag kom hem idag så somnade jag i sköna stolen i vardagsrummet, sov där i typ en timme. Sen gick ja upp till rummet och somnade där och sov en timme till. Sen åt jag och nu sitter jag här i min sköna säng och kollar på Barbie and the Rockers på internet. Hörde en låt och började tänka på den filmen. Vilken var en av mina favvo filmer som liten.. Ngn annan som har sett den? Förhoppningsvis, annars har ni tjejer missat ngt. ^^


Hittade bara en konstig video, men ni som sett den kanske kommer ihåg ändå?

Hoho, nu ska jag kolla klart på Barbie och äta upp mitt naturgodis. Sen kanske sova? Kolla på en annan film? Får se..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0