Ginger, me? Absolutly not..

Hello
Usch vilken dag alltså.. Två nationella liksom. Först matte som iochförsig gick helt okej, tror ja kommer på VG iallafall.. hoppas jag.. Sen spanskan.. Herregud säger jag bara.. Tror att dt ALDIG gått så dåligt på ett prov. Skrev as lite och as dåligt.. Skriftligt på spanska är verkligen en av mina downsides.. HATAR det.. MEnmen, har inte ngra planer på att bli spansk författare, så dt räcker nog att kunna förstå både skriftligt och när ngn pratar med en.. Måste dock öva på att prata spanska, dt e ju en stor fördel att kunna faktiskt.

Även ifall nationella gick bajs så kan man ju vara glad över att dt e mini- lov nu. Det ÄGER. Behöver det. Vill kunna ta dt lugnt och ha tid till att göra de uppgifter som ja behöver göra.. PLUS göra massa roligheter också såklart. Idag börjar roligheterna nämligen. Ska hem till Johan igen. Han e ensam hemma har ja för mig, så vi ska vara ngra stycken där och chilla gaaalet ikväll. Såååå, ja.. dt blir nog bra.. Inge drama får man ju hoppas på..

Ja vet att ni älskar att se bilder på mig, vem gör inte liksom?, såå hade lite roligt med kameran nyss och tog maaaaassa bilder.. Näe okej inte massa men ngra..


The photo session started outside.. Där blev inte bilderna så bra.. Ser ut som om ja har svarta solglasögon på alla.. vilket ja inte har.. Så flyttade lite på mig.. Inne som ute..






Hade en konstig hårdag idag så bestämde mig för att ha mittbena, så hade det idag, in public, för första gången på typ.. 6 år.. Hiss eller Diss?
Sen avslutar vi dett inlägg på en vacker målning som millan målade på mig idag..

Orange hår.. Förvånar dt er? När alla får reda på att ja egentligen är orange/röd hårig så blir ja plötsligt jämförd med pippi.. Kuuuuuul..
xoxo

Kommentarer
Postat av: Engla

HAHAHA skämtar du med mig?? måste ju snarare va din uppsats xD "DEN INVÄNDIGA SIDAN" hahahah ^^ oooups, caps lock :p

2010-05-13 @ 17:47:45
URL: http://ulfsparres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0