Fail filmkväll

Hola
Sitter här på min säng med sofie trofie. Hon kom för kanske 2 timmar sen hit. Vi har bara suttit och degat och ätit på de två timmrarna. Det var ju meningen att ett helt gäng skulle komma men dt blev bara jag, sofie, aaron och kanske alex och Pawel.. Får se vilka som kommer.. Men dt e chillibill.. Vi ska nog kolla film och mysa lite. Kom precis på den underbara idén att gå ut och sätta oss på altanen med massa filtar och bara prata och mysa.. För det är ju verkligen väder för dt, dock så börjar dt ju bli lite kyligt, men inte alls för kallt för att sitta ute med en filt. Så dt står på schemat för ikväll..
Just nu:

Nu sitter vi och äter sandwich, samtidig som jag leker lite med datan och sofie läser/ smsar..


Idag vaknade jag allt för tidigt, halv 11, för att åka till Sollentuna för att uppdatera mitt pass. Såklart satt man en evighet i kö. Man får ju nummerlappar. Vi fick 156 (ja man kommer ihåg sånt, eftersom man sitter i en timme och väntar på attt nummret ska komma upp) och när vi kom dit så var de på 110.. Kuuul. Men ca en timme senare var dt våran tur.. Sen gick dt relativt snabbt; mamma och pappa visa legg, ta kort, skriva underskrift,  betala och sen klart. Efter dt köpte vi donken och åt hemma. Mycket gott, eftersom man var ju så himla hungrig vid den tidpunkten.. Fast dt e ju alltid gott förståss.. EFter donken, åkte jag, bror, syster, pappa och systers kompis ner till centrum för att köpa present till mamma.. Hittade en present, sen så ska jag special beställa ett smycke av eves mamma, hon är skit duktig på o göra coola smycken av bla glas.. Så ska göra en liten beställning till henne.

Näe men nu ska jag vara lite social med Sofie..
Sååååå, see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0