House of night

Hello
Idag har dt varit en slapp dag för mig. Vaknade runt 9, somnade om, vaknade halv 11 igen och rusade upp ur sängen för att ja kom på att magnussons sovit över och att jag ville säga hej då. Men då hade de såklart redan åkt. Jag var bajs trött så jag gick och la mig igen. Men väl i säng så kunde jag inte sova. Så jag började läsa istället. Man blir ju så fängslad när man läser en bra bok, så dt ended up att ja låg och läste i mer än två timmar. Jag kan faktiskt ärligt talat rekomendera böckerna jag läser just nu, men bara för de lite nördiga vampyr älskande tjejerna. Men läs dem inte ifall ni inte vill bli lika tokiga och galna som twilight tiderna. För om ni börjar läsa dessa så vill man aldrig sluta. Är ju som sagt på den fjärde boken nu, dt finns bara fem!! Aaaarghh, hur ska jag klara mig när serien är slut?? Näe då, så besatt blir man inte.. Får va glad att dt finns 5 överhuvudtaget. Men hallå.. Jag såg precis att dt finns 6 stycken!! MEN, jag har visst glömt bort att ja inte alls är på den fjärde.. är på den femte.. fuck.. Så jag visste att ja var på den näst sista iaf, men inte att ja var på den femte? najs.. Okej sååå, ja e på den femte och dt finns bara en bok kvar.. AJA, kommer inte sluta sträckläsa, det klarar man inte av. MAN MÅSTE LÄSA WHENEVER MAN KAN. Ska läsa mer ikväll.. inte nu.. måste plugga..


Näe men nu ska jag som sagt plugga.. Måste skriva klart mitt tal till svenskan och börja öva på det. Har äntligen kommit igång.. Har nämligen inte gått så bra för mig att komma igång. But now I'm ON!
See yah
xoxo

A
aaaaaaaaaaah!!! Jag såg precis att det finns SJU böcker!! Jag är lycklig nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0