Sommar, sommar och sol.. havet och vinden och doft av kaprifol

Hejsan!
Guuuuuuuuuuud vilket härligt väder! Sitter här i köket och är på toppenhumör. Kan inte värmen hålla i sig i ngra veckor till nu? Det borde det tekniskt sett göra, för det är faktiskt sommar nu. Det är konstaterat. Det är i mitten av maj och är verkligen sommar värme när dt väl är varmt. Menmen, det är ju for fucks sake i sverieg vi bor.. Kan väl säkert komma snö nu.. skulle inte förvåna mig..

Meeeeen, ska iaf njuta av det jag får för tillfället. Så ska gå ut och lägga mig i solen. Har väntat in solen till altanen nu sen jag kom hem. Är ju typ 7 stora och långa tallar i vägen under ngra timmar, typ 12- 3. Men nu är den här.

Juste, slutade ju typ efter lunch idag. Vid 1. Hade egentligen matte och engelska, men mattelärarN var sjuk och vissa hade engelska nationella. SÅ vi fick gå hem. Kom för övrigt försent idag. Allt tack vare pendeltågen. ÄLSKAR PENDELTÅGEN... NOT.. Näe men de kan va mysiga näe de väl funkar. Men när de  får ett singalfel så bestämmer de sig helt plötsligt för att dt ska vara halvtimmes trafik. Så väntade sammanlagt kanske en halvtimma. Först utanför spånga, sen sumpan, karlberg och sen innan centralen. Så jag hoppade av där istället för att åka två till stationer. Ofta de bara bestämmer sig helt plötsligt att de 8 tågen som är ute och åker ska helt plötsligt bli till 2 olika tider.. Wierd.. Menmen, kom fram till skolan iaf..

Lite bilder från idag:

Nicole on the Kaj

Anna och Millan steker

Sofie och Jossi

Ana Banana

Flickor, bla Malin, Anna, Payal och Malin

Fick lov att gå hem från stationen på vägen hem, missade bussen eftersom tåget var försenat.. Så tog kort på härliga sommar blommor

HAr lovat många i skolan att jag ska ta med ett kort från när jag var liten (alla är så fixerade med att jag har varit orange hårig), så jag tog kort på ett gammalt kort på mig och mina syskon. Var kanske 8 år här. Ska visa upp detta imorrn i skolan.. Kommer nog bli ännu mer retad för min ginger-het menmen..

Näe men nu ska jag forstätta steka i solen (ja, sitter ute nu.. kunde inte motstå solen..)
See yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0