Krulli krull

Hello igen
Har ju lovat många att visa mig i mitt naturliga lockiga hår.. Skulle ALDRIG komma till skolan med dt. Passar verkligen inte i så här lockigt, enligt mig nu när jag är osminkad iaf.. Men tog två bilder på mitt lockiga hår som det ser ut nu.. Och KOM IHÅG, det är mycket värre än det ser ut :) Nu får jag ju dt att se snyggt ut.. men peolpe, dt är dt inte! Okej?
Så, nu har ni sett lite dåliga bilder på dt och dt får räcka.. för.. alltid.. oke?
Sen så lägger jag upp lite bilder från idag som Sofie precis la ut på fejjan.. Så, hoppas dt inte är copyright.. ;)
Sur Emilie?
Snygga Payal och Lily
Jag var inte med på dt här, spelade nog fotboll, men ettorna kör dragkamp: sam mot natur
Sen blev dt hopprep.. Finns massa konstiga och roliga bilder på dt, här är alltså första..
Många gånger gick ju som dessa dessutom..
Lärare kan också hoppa; Daniel svenska och religion lärare
Kul bild på jossi.. ajj ifall hon ramlade där..
Oliver underifrån.. Vilken groda alltså..
Aaron ska såklart stajla ;p
Lily och Millan
Medan de hoppade spelade jag fotboll.. längst där borta..
Söta Sofie
Naturarnas matte lärare, Graham (stavning?) "Evil Mutant Math Teacher"
Fan va hemsk bild, men bjuder på den för den såg så kul ut..
Sen blide dt dragkamp igen, denna gång alla naturare mot alla sammare, alltså i både ettan och tvåan.. Bilden över: Naturarna
Sammarna
Och dt fick avsluta bilderna..
Måste plugga nu
see yah!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Lily

Men emilie!!!! Ha lockigt hår i skolan, det är FETT fint :D

Och cp som lägger ut bilder på mig från idag :/ jag var cp ful ju!!! xD

/ kramar och pussar Lily

2010-05-19 @ 22:18:29
URL: http://charlottarundin.blogspot.se
Postat av: aqve

T Y S T !

skulle kunna döda för sånt lockigt hår....tro mig!

2010-05-23 @ 21:19:03
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0