Helgen

Hola amigas
Har inte skrvit på skit länge.. Sen i onsdags? Men har verkligen inte haft tid lr tillgång till data, iaf inte nu i helgen.

Kan göra en liten sammanfattning av de senaste 4 dagarna:
I torsdags var vi ju som sagt på exkution med skolan. Vi åkte ut till ingenstans, typ landet faar faaar away lr nåt. Kårsta hette dt iallafall och dt var verkligen landet där, tog ca en timme med roslagsbanan (?!). Men jag har verkligen inget problem med att vara på landet, älskar det. Är ingen riktig super- storstadsälskande människa som inte kan tänka sig att inte vara ngn annanstans än i storstan liksom. Skulle inte riktigt kunna tänka mig att bo sådär ute mitt i ingenstans, men är inte rädd för sånna små byar.. Iaf, vi var ute i Kårsta- skogen hela dan och kollade 4 olika ekosystem. Undersöka dem osv. Jag badade också bla. Första doppet för i år. Var RIKTIGT skönt faktiskt, helt ärligt. När vi var klara med allt och alla hade gått hem så stannade jag och Karro där på bryggan i solen i typ en timma till (eftersom roslagsbanan därifrån bara gick en gång i timmen...?!?!?!). Riktigt mysigt och skönt. Så fick mig lite bränna då. Kul,kul. Lägger ut bilderfrån dt senare.

I fredags hade vi matte nationella som gick skit.. Hoppade över massa uppgifter för orkade verkligen inte lägga tid på dt.. Efter nationella så gick vi ut och åt i liljeholmstorget. Det eftersom alla hade typ fått gratislunch kuponger på morgonen. De firade ngt.. Har ingen aning vad, bara åt gratismaten. Åt en kyckling sallad.. MMMMMM! säger jag bara.. Vi var så sjukt mätta efter.. Iaf, efter vi ätit bar dt av till idrotten. Faktiskt ganska rolig lektion. Fast först körde vi bip- testet (som jag btw höjde mig en level på) och sen fotboll. Var helt ok. Efter idrotten hade jag svenska tal. Pratade om Martin Luther King och Moses (en hjälte och en myt). Dt gick helt ok, fick VG+. Så är nöjd. Efter skolan så drog jag och gymmade med Tess. Skönt träningspass. orkade mycket. Sen så drog ja hem till eve i Bålsta. Hennes pojke var där också. Vi... ja vad gjorde vi? Typ ingenting. Bara chillade, vi var så jäkla trötta alla tre. Så vi kollade lite tv, bakade osv..

I lördags vaknade jag hemma hos eve och åkte vid halv 12 till jobbet. Jobbade, vilket var ett kul pass faktiskt- vi gick ut med dem i solen och bara mös ^^, finns ngra riktigt roliga pigga äldre som är roliga att prata med. En tant skrattade tex åt att jag höll på att tappa mina byxor.. Dt var kul.. Iaf, efter jobbet åkte jag efter en snabbis hemma till eve igen. Hon hade planerat en liten myskväll hemme hos henne med gamla gänget och ngra till. Var MYCKET mysigt måste jag säga att dt blev. När vi kommit till Bålsta var dt första vi gjorde var att handla mat, tacos, som vi senare lagade och åt. De som var där var: Eve, Jag, JB (eves pojkvän), Anna, Niklas, Henning, Lina, Malin, Jocke (Malins pojkvän), Nadia, Chrille (Nadias pojkvän), Tess och bin (Tess pojkvän). Så dt var lite som en parmiddag med ett fåtal singlar.. Men dt va ruligt. Var ju ashärligt väder så vi satt ute tills typ 12 då dt kom för mkt mygg så vi gick in och satte oss. Annas kamera var välanvänd så när hon lägger ut bilderrna så lägger jag ut dem här.. Igår var också första dagen på året som jag använde shorts. Var verkligen tillräckligt varmt att ha dt..

Jadudå, dt var min helg. Vaknade upp hemma hos eve idag btw och kom för kanske 2 timmar sen hem.

Såååå, ja.. Nu ska jag plugga plugga plugga...
Jag just nu..



xoxo

Kommentarer
Postat av: PAYEEEEELLLOOOOOOW :)

GUUUUUU, va sööööt du är utan smink lilla bullen :P <33333

2010-05-23 @ 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0