Mina McDreamys

Hej igen
Jag kör faktiskt på min Top 5 snyggaste/hetaste kändis killarna nu direkt.. Efter dt måste jag verkligen plugga..

Okej.. jag ändrar mig.. kör på Top 15.. Kan inte bestämma mig för bara 5 st..

Nr 1- Robert Pattinson

Kan inte inte ha min älskling som nr 1.. Du kommer alltid vara min nr ett babe..

Nr 2- Channing Tatum

Sen får dt faktiskt bli hetingen Channing... Är han het lr är han het

Nr 3- Orlando Bloom

Har alltid haft en crush på orlando Bloom. Ända sedan Lord of the rings så har jag varit lite små kär i mr Bloom

Nr 4- Matt Lanter

Min nyupptäckta heting.. Love at first sight när han uppenbarade sig för första gången i 90210

Nr 5- Johnny Depp

Nu börjar det svåra.. Vilka kommer efter topp 4? En man som lätt kvalificerar sig till nr 5 är Johnny Depp, så dt får bli du me love.. Blir bara snyggare och snyggare med tiden.. Fast min favorit film med honom är dock Chocolate, då är han otroligt snygg..

Nr 6- Heath Ledger

Har alltid och kommer alltid vara en favorit skådespelare.. Snygg är han också.. You may Rest In Peace babe

Nr 7- Paul Walker

Blev förtrollad av denna kille i Into the blue.. Är otroligt snygg.. Älskar hans ögon..

Nr 8- Usher

I like me some chocolate.. dark one.. behöver jag säga någe mer?

Nr 9- Brad Pitt

Brad Pitt har också alltid varit en favorit. Så han har en säkrad plats på top 10..

Nr 10- Hayden Chritensen

Blev kär i hnm i filmen Jumper.. Dras till hans lite pojkaktiga och oskylldiga look.. Och ögonen.. *dreggel*

Nr 11- Columbus Chort

Stomp the yard.. stomp the yard.. stomp MY yard.. Muuums..

Nr 12- Jesse Williams

öööööööööögonen... Om detta skulle vara en lista baserad på ögon så skulle han LÄTT vinna förstapirs..

Nr 13- David Beckham

Har också alltid haft en crush på mr beckham.. Mmmmm... Leende säger jag också.. har ett perfekt leende..

Nr 14-  James Lafferty

Vilka fler är dt som tycker att han är den snyggaste killen i OTH? Jag är iaf team Nathan..

Nr 15- Justin Timberlake

He knows how to move.. AND can sing.. Me likie

Det var svårt, men här har ni.. Min Topp 15..
xoxo

Kommentarer
Postat av: Engla

ofta du inte tog med Chad Michael Murray....:0 elakt ^^

2010-05-25 @ 18:34:43
URL: http://ulfsparres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0