(Ooooooooh) Dear John

Hola
Stannade hemma idag. Var uppe sent igår så va som ett vrak imorse. Hade bajs ont i huvudet och kände mig helt.. fel liksom.. Kände verkligen inte för att gå i skolan iaf. Såååå, gick upp och la mig igen. Vaknade runt 7 (vekligen försent, en av anledningarna till att ja stannade hemma, skulle inte hinna duscha på en kvart..) och sov till 12. Skönt.

Det första jag gjorde när jag vaknade var att kolla på filmen "Dear John". Har velat se den länge, men trodde inte att den fanns o ladda ner redan, men dt gjorde det. Såååå, kollade på den... Herregud vilken film alltså.. Man märker att dt är en verklig historia.. Näe, dt är dt inte.. Hoho, skojja.. Dt är en bok från början, från samma författare som har skrivit "The Notebook", "A Walk to Remember" och "The last song". Så ofc visste man att dt skulle bli en bra film, och en "jag- ska- förstöra- dina- tårkanaler" film. Grät man? OM man gjorde.. Men den var bra.. Riktigt bra.. Rekomenderar den, för alla tjejer dårå.. Tror inte dt skulle vara samma effekt för en kille, heartless bastards.. Och for the record; Channing Tatum är så SJUKT HET! Seriöst, finns dt ngn snyggare? Han är lätt på min TOPP 5 lista på snygga kändis killar.. snygga killar över huvud taget. Kan göra en sån lista ngn gång, idag om jag orkar? Men iaf, hur kan man se så bra ut? Dt har jag dock inget svar på, menmen..
Först får ni lite bilder på min snygging sen trailern på Dear John... See yah!

Från filmen:


(han har så sjuuuuuuuuuuuuuukt snygg kropp, ooooh so muscular)






Asså jag pallar inte ta ngra bilder från google på hnm.. Ja kan inte bestämma mig för vilken jag ska ja.. Hittar inte en enda bild som han inte ser bra ut på.. Ja.. asså.. ja.. blir helt galen av att bara se hnm.. Ni får söka själva.. Oh dear lord(john)


xoxo

Kommentarer
Postat av: Lily

ASSSÅÅ AAHHAH!!! han är så HIMLA SNYGG!! man vill bara äta upp honom!! måste se filmen!! ska vi se den tillsammans :D ?

Puss från Lily

2010-05-26 @ 22:55:41
URL: http://charlottarundin.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0