torsdag

Halloj
Idag har varit en rätt så bra dag. Spenderade den första timmen, då halva klassen hade muntligt nationella i engelska B, med galna kossan Klara. Hon kallas kossan för att hon heter Klara- Bella, inte för att hon är tjock lr vad man kan tro.. För dt är hon ABSOLUTLY NOT. xDhoho..

Nästa lektion hade ngra tal, så hade ingen lektion där heller. Så satt och gjorde ingenting då också.  Asså, vissa dagar orkar man verkligen inte plugga.. framförallt inte i skolan.. Sååå, till lunch hade jag inte gjort ett piss.. Sweeeet.. Efter lunch hade jag muntliga nationella.. Måste erkänna att jag var bajs nervös.. Men dt gick bra, var mkt enklare än engelska A faktiskt. Denna gång var min eng B lärare med mer i samtalet och höll igång dt. Så dt var bra.. Fick MVG, alla i gruppen jag var i fick MVG.. Så dt var bra.. Ska göra ett läsförståelse "omprov", eftersom jag bara fick VG på dt på nationella. Måste minst få VG+ för att få MVG i slutbetyg. Men dt ska jag fixa.

Seeeeen hade jag Mixed Media. Som alltid var dt den roligaste lektionen i veckan.. Fattar egentligen inte vfr jag valde att gå ett samhälls program när jag gillar att pyssla och skapa så mkt som jag gör.. Men men.. Får börja ha dt som en hobby när jag har gått ut gymnasiet lr nåt.

Nu ska jag chilla faktiskt, kanske kolla på eurovision med mami. Har inget plugg som är jätte, jätte viktigt att lämna in nu. SÅ kommer ta en kväll nu som jag inte ska stressa på. Har stressat allt för mkt den sena veckan..

Såååå, ja nu ska jag kolla eurovision och sen lägga mig tidigt.. Hoho, see yah!

Tror ni att Anna kommer gå vidare? Jag har verkligen inga förväntningar på dt faktiskt.. Men, hon kanske överraskar.. Vem vet?
See yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0