Grattis Nattis och Mellis

Hejsan Svejsan
Gud vad dagarna bara flyger förbi nu alltså. Idag har gått så sjukt snabbt. Satt bara och läste på förmiddagen. Orkade inte plugga. (a) Sen efter lunch så hade vi gympa då vi körde lite olika lekar. Faktiskt väldigt kul. Vi var i samma lag hela lektionen, alltså halva klassen i ett lag och andra i ett annat. Så blev värsta gnabben efter varje lek vi körde. Vi skrek på varann, retades, bråkades osv osv. Allt på skoj såklart ^^

Efter skolan så gick Jag och ngra till och grillade i tanto. De köpte marshmellows och korv. Så satt vi och åt dt där mitt i tantoparken. Myspys. Och fan va vi skrattade.. Dt kan misstolkas mkt när dt handlar om att grilla korv.. "Elis, kladda inte så mkt på min korv".. "Min korv ser helt sjuk ut".. osv osv.. Hoho, ruuligt..

Juuuste. Är två nära personer som fyller år idag. Nummer 1 är min honey Anna Natt och Dag som fyller 17 år idag! Woohoo. Grattis på dig me looooove!!


Nästa person som fyller år äääääär.. Min brooder Carl- Melker Blomberg som fyller 14 år idag. Han börjar också bli så stor nu. Min lilla putte. Jaja, what evvah. Men dt borde ju inte vara mer än rätt att ja gör ett litet foto collage som ja gjorde till syster i förrgår. Såååå här kommer lite bilder på min käre lillebror.



(2005- 9 år)

(2007- 11år)




(2008- 12år)

(2009- 13 år)




(2010, typ 3 min sen- nybliven 14 åring)
"Nej inte den, nej inte den, nej inte den, inte den".. Så lät dt när jag tog kort på hnm. Därför så många bilder. Han e ju fanimig värre än syster... ^^

Just nu har jag och mina syskon (mamma och pappa e på fest) precis ätit Pizza. Ska vara hemma med dem ikväll. Får se vad vi hittar på..
See yah
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0