Roses are red and violetts are blue. They both look pretty good baby girl but then so do you

.Hellu
Idag vaknade jag hemma hos Tess. Sov där, orkade inte åka hem på kvällen. ^^ Igår iaf så kom vi inte på vad vi skulle göra, hörde med lite folk, men hittade inget kul.. Så vi bestämde oss för att stanna inne och kolla på film.. Snäll som tess är så ringde hon sin pojkvän och frågade om den läskigaste skräckfilmen.. eftersom jag ÄLSKAR skräck.. eller inte? Hon började ladda ner Halloween 2 och två andra filmer.. Men Halloween blev ju såklart klar först... Så dt blev att sätta på den först.. (Buuhuuu!) Och vet ni vad hon gör då? dt räcker inte bara med att ja ska se den, nej för då ska hon gå och släcka ALLA lampor i hela lägenheten.. WTF?!? Men, sånna löjligheter ska inte förekomma.. Såååå, ja gick o tände ngra igen. Kolla på skräckfilm när dt e helt mörkt? Nah-ah! Filmen va äcklig.. riktigt äcklig.. och obehaglig. Så ja satt och gömde mig bakom en kudde stor del av filmen. Dock så satte vi på en av de andra filmerna efter typ halva Halloween 2. För tess hade lovat mig att vi skulle sätta på ngn av de andra när de hade laddat klart. Så dt blev "Clash of the titans".. Helt okej film.. Men den gick så snabbt.. Dt kände som om de hoppade över massa viktiga delar.. Menmen, den va bra..
Efter lite 2 1/2 men efter filmen så gick vi och la oss. Vaknade typ vid 1. Då åt vi frukost, kollad på mer 2 1/2 men och sen åt lunch. Najs..
Så nu e ja hemma, har varit dt sen typ 4 men endå.. Har inte gjort ett skit.. Bara degat vid datan.. Man fastnar ju så lätt.. ^^
Näe men nu ska jag plugga lite, måste ju skriva min idrottsdagbok.. Iaf börja.. Såååå see yah!
Usch.. den där masken som halloween snubben har alltså.. fy farao.. jävla psyco..
Helt ok film.. Ingen man borde ha gått på bio för att se, men den är värd att ladda ner..
see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0