Operation dagsverk

Jag blev lycklig nu! Hade glömt bort att vi är "lediga" imorrn, men sen så kom ja på dt för kanske 10 min sen igen att vi inte har skola imorrn. Dt e nämligen så att vi har ngt som heter "Operation Dagsverke" imorrn som e till en grupp som ngra i skolan har skapat som är en välgörenhetsgrupp till en skola i Kenya. Så vi får vara lediga, men bara om vi samlar ihop minst 100 kr till projektet. Najs va? Tycker dt iaf.. Måste göra ngt bra lite då och då.. Annars dör man väl innombords? :O Näe, bara skojja.. Men man känner ju sig riktigt generös och duktig när man har gjort ngt snällt mot ngn.. Och vad kan vara bättre än att samla in pengar till en (otroligt) fattig skola i Kenya? Vill göra dt ja kan iaf..
Såå, ska hjälpa till lite hemma imorrn. Har frågat pappa och mamma om lite saker ja kan göra.. och jag säger såhär.. jag kommer ha fullt upp! Ska iaf städa rummet ifall ja har tid, med eller utan betalning. Får bara se hur mkt ja ska få göra.. hoppas inte allt för mkt.. ^^ Men ska försöka smöra till mig lite xtra "dricks" ifall dt e mycket jag gör. Har sett massa snygga kläder på gina som ja måste köpa!
Ska faktiskt visa lite bilder på ngra kläder jag har fått orgasm av..
Någon av dessa byxor vill ja ha.. Spelar ingen roll vilken färg..
Detta är en byxdress, tro dt lr ej.. Vet dock inte vad ja tycker om den än.. Måste prova den..
Jag.. Måste.. Ha.. Denna.. Topp..!
Måste ha ännu ett vanligt linne, men i ngn färgglad färg..
Dt fick avsluta min kläd- orgasm seccion.. Ska nog gå och lägga mig nu.. Är bajs trött. Så dt betyder att ja kan läsa mer, tjohoo! Och att ja kommer upp lite tidigare imorrn ändå, vilket nog e bra..
Sååååå, see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0