Inlägg från igår- glitter och paljetter

Detta är inlägget som ja skrev igår, men inte kunde publisera på grund av att datan fuckade sig..Så kom ihåg, detta är ifrån igår, lördag vid kanske 5..

Hello
Okej, har inte bloggat på två dagar.. Har inte så fruktansvärt dåligt samvete faktiskt, inget alls kanske? Näe men har inte hunnit så jaa..

Igår "slutade" jag kl 2. Hade Engelska B nationella på morgonen, vilket gick.. bajs.. näe men ganska så okej.. Efterf dt hade jag gympa. Som INTE var det roligaste kanske. Spelade basket och kan inte fatta hur vissa kan vara såååå hiiiiiimlaaa seriöööösa på skol- gympan.. Behöver ju inte nämna ngra namn, men mina armar, ben och hela kroppen i stort sett var knall röda.. För, för ngn anledning var jag en av de som fick ta se största smällarna; blev dragen i armarna, puttad lite hit och dit och så vidare.. Så kände att ja inte orkade plugga efter den gympan. Så ja åkte till Jocke, Malin Balins pojke, i Solna. Där va eve, malin, jocke och johan. De hade innan ja kom färgat malins hår, lr okej eve hade. Såååå, hon var blondie när ja kom dit. Blev snyggt!!

Efter vi lallat runt lite hemma hos jocke så åkte vi till skälby/barkaby och åt på älsklings pizzerian Lilla Rött. Där mötte vi också upp nisse. Efter vi ätit oss PROPP mätta, och då menar jag spy- varnings mätta, så åkte malin, jocke och nisse hem till sig och jag, eve och johan åkte hem till eve. Hemma hos henne chillade vi bara, kollade lite film, gick och köpte fettsaker osv osv

Idag så har jag varit och kollat på när lily dansat. Va på uppvisning denna gång, inte tävligt som för ngra veckor sen. Gick med Jossi, som förra gången. Det var faktiskt mkt roligare att se på detta än tävlingen. Det var ju mkt mer strukturerat och bättre musik framförallt. Så dt va ruligt. Coola dräkter hade de också. Glittriga och tajta.

Nu ska jag åka till morbror för att kolla på deras nya lägenhet i sumpan. Sen blire hem till eves pojke Johan.

Såå see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0