Har aldrig blivit så arg

Hello igen
Nu kommer ett nytt inlägg som är menat för idag dåråå.

Igår.. Ja, igår.. Hur var den kvällen? Det var väl en rolig början på kvällen.. Men ja kan väl säga såhär att den förstördes sekunden som en person klev in i johans lägenhet.. Dock så var dt ju kul efter dt också, låter mig ju inte påverkas av en sån person, men efter ett tag så blev dt kaos. Annat än dt så vare roliga människor där. Sociala och roliga. Men som sagt, så finns dt ju undantag. Jag upptäckte igår också att när jag blir arg.. DÅ BLIR JAG ARG.. Och kan säga såhär att jag har ALDRIG varit så arg och irritarad som jag var igår. Skakade av ilskan som fanns i min kropp, SKAKADE. Och då menar jag inte lite i händerna, utan i hela effing kroppen.

Men iaf, det har sorta löst sig med personerna som var på "min" sidan.. Resten kan gå och ta sig.. ;) Och då menar jag ju såklart inte resten av alla människor utanför solna.. Ni behöver inte ta er i ngn kroppsdel..

Idag så vaknade vi upp, pratade MYCKET skit, näe men pratade mkt om gårdagskvällen och ja inte så mkt mer. Sov hos JB (johan) förresten. Så dt va jag, eve, johan, freddan (eves brosha) och anton kvar på morgonen.

Menmen, nu ska jag ta igen dagarna jag knappt varit hemma. Så har knappt suttit vid datan, så känner mig lite borta från omvärlden. Näe, bah skojja. Men ah.. Lägger in lite bilder från i fredags. Kunde ju inte lägga ut dem igår..

Eve med en X-box devise

Tummen upp från en nyfärgad Malin

Kramisar- Malin och Johan

Coulpe nummero uno, Malin och Jocke

Couple nummero dos, Eve och Johan

Myspys

Jockis och Malin

Nu är vi påväg mot Lilla rött, Jocke som går mot strömmen (gick fel väg på rulltrappan)

Euuuuw

Yes, fick en bild på JB

Tog inga kort på lilla rött. Men här är på tåget hem till eve.. Eve you naughty..

Kamera skygga Johan

Strike a pose..

Sååå, nu vare sluuut..

See yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0