Bildbomb från idol

Innan själva programmet startade så kunde man roa sig lite i ett rum med olika nya tv-spel och tävlingar. Så helt plötsligt så startades en kö (såklart ställde jag och frida oss i den, man vet ju aldrig), och sen som vi hade väntat oss så kom alla idoler ut och satte sig sådär som på bilden för att ge autografer.. Olle min baby var skit trevlig, lika så alla andra förutom Waise och Jay. Waise var allmänt dryg, lite "är känd nu så pallar inte med er andra" medan Jay troligtvis var super blyg.
Åh, Olle min bebe. På andra bilden så ser man när jag fick autograf av hnm och hur han kollar in i mina ögon(kanske inte ser dt, men han gör dt faktiskt) .. Åååh.. me in love
Jaaaay
Nu kommer bara lite random bilder från själva programet:
Här hade vi precis satt oss och så började en röd lampa lysa bakom oss.. Blev en ganska cool bild då..
Härifrån såg vi programet.. Nästan längst upp, längst till vänster (lr höger från dehär hållet).. Men man såg ju bra ändå
Juryn kom ut..
Sen spelade de in ngn dans med Jide (?).. Alltså kanske en halvtimma innan programmet startades på riktigt, sen sprang han och bytte om
Innan varje "idol" skulle sjunga så stod Jide ngra meter från där vi satt och sa typ "och här kommer Olle!" typ..
Kommer fan inte ihåg vad han hette, men han åkte ju ut iaf
Olle.. my bebe
Kommer inte ihåg va hon hette heller, men hon körde Britney ju
detta gjorde man under reklamerna, bl.a. sträckte på benen
Lr tog kort (lr gick på toa lr köpte ngt i kiosken)
Geir heter han va?
Linnea, en av de bästa uppträdanden under kvällen.. Fick gåshud, BIG TIME efter bara ngra toner
mesig bild.. men var tvungen
Waise
Jay.. Fan va modigt att sjunga Backstreet Boys alltså.. Han gjorde dt ju helt okej tycker jag och på scenen var han verkligen inte lika blyg som han va innan
Detta var min lilla syrras reaktion när de sa att EMD skulle uppträda..
Men först vare Minna, lr nåt heter hon va? Hon va också SKITbra!
Sen alltså EMD.. Måste erkänna att de alla tre ser väldigt bra ut.. hoho
Misslyckat försök att ta en bild med mig och de två Baggarna.. Istället blev dt knappt en emilie, knappt en Bagge, systers hår och ingen ex-fru Bagge.. Men jaja
De två Baggarna.. Detta var alltså under den långa pausen. ca 45 min om man ska vara precis.. Då blev dt alltså mer autografer.. Och jag är ju inte den som inte kirrar autograf om ja har chansen liksom. Höhö.. Ännu en gång så kände Laila igen min lilla syrra från de två andra gångerna hon varit där.. Förra året sa hon också: "vänta ja känner igen dig.. du har varit här förut va?".. Skumt..
Höhö.. Lilla Bagge'rå
Nervösa idoler
He with no name åkte iaf ut. Han var lätt en av de trevligaste när vi fick träffa dem ibörjan där..
Såklart hoppade pressen på hnm direkt efter sändningen var slut
Sista bilden får bli på den lilla fjortisen som började skrika och gråta när han åkte ut... Hallå?
Sååååååååå, äntligen.. Nu ska ja njuta av Desperate Housewifes och en myskväll.. men popcorn kanske? Oh..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0