Josefin Karjel

P.S.
GRATTIS TILL MIN ÄLSKLING JOSSI SOM FYLLER 17 ÅR IDAG!
(eller om 5 timmar för henne) För hon är nämligen i The US just nu och kanske inte ens läser detta, men känner ändå att detta är hon värd, MINST SAGT! Kan ju inte krama henne personligen, så detta är vad hon får for now. (A)
Dock så får du ju inte air hugen för att du är depressed, men bara för o göra dig lite gladare (hur kan du bli gladare? du fyller ju fan år) MENMEN! :D
Bild på moi och Jossi på sommar avslutningen
Söta jossi, denna har jag btw som kontaktbild för Jossi på mobilen.. bara ifall du skulle ringa mig liksom.. kan ju
hända.. väntar på samtalet..
Sen en pritty pritty bild på henne från USA.. SAKNAR DIG BEBE! <3
GRATTIS ÄN EN GÅNG ÄLSKLING!

Kommentarer
Postat av: Jossi

ÅÅÅÅÅHHH ÄLSKLING!!!! Jag saknar dig också, stor air hug tillbaka!! :D <3<3<3

2010-11-04 @ 02:35:27
URL: http://jossipaaventyr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0