Natti natti

Nu blire att säga GOD NATT!
Men innan måste ja bara tillägga att ja precis pratade en snabbis med mina älsklingar (när man talar om trollen, lr lägger ut inlägg om dem rättare sagt) Lily och Jossi. Alltid så härligt o prata med dem, dock så var detta typ första gången jag pratade med Lily på skype sen hon åkte.. Men som sagt, dt är alltid lika roligt.. Och på grund av denna underbara tiden på månaden (lingonveckan) så lever mina hormoner sina egna liv så hur lite jag än vill erkänns dt så började jag nästan gråta när ja skulle säga: "ja saknar er!". Men tror ja gömde dt ganska väl ändå.. Fan er hormoner! Men är seriös, SAKNAR ER MINA ÄLSKLINGAR.. Mer än ni anar!
Menmen, enough med dt! God natt allihop!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0