Stupid shiet

Dans idag då. Mycket kul. Älskar dt verkligen! Men dt ända dåliga hände i slutet av passet då vi skulle ställa upp oss och se hur vi ska stå på uppvisningen den 11e.. Jag fick stå längst bak med en ungefär lika lång tjej framför mig... Say whaaat? Näe men dt var faktiskt riktigt dåligt, de hade ingen tanke bakom dt alls, utan bara random ställde oss i rader. Och jag kanske inte är den bästa på att dansa i gruppen, men jag är iaf säker på våran koreografi, näe men då (eftersom de bara valde random) så ställde de tjejer som inte alls kan dansen (lr kan dansa i takt överhuvudtaget) längst fram.. Visst om dom skulle ha en baktanke till hur vi stod, tex kortast längst fram och de längre längst bak så skulle dt iaf vara helt okej att stå bak, med tanke på alla de som är kortare liksom.. Men fan, att ställa de som är minst säkra på koreografin LÄNGST FRAM?? Man vill ju att alla ska säga: "fan va duktiga!" och inte: "dt där är säkert nybörjargruppen".. Menmen.. Hoppas verkligen att de tänker till lite och VILL att dt ska se bra ut på uppvisningen.
Så ah, den 11e är dt för alla som vill se min grupp faila...
Dagens dancehall låt:
Careless- Wayne Marshall
Nu ska jag kolla på kommande desperate housewives avsnittet, alltså dt senaste som visats i usa. Pallar inte plugga än.. Gör dt efter maten.
see yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0