Urgh

Skrev inte igår för att jag sov hemma hos en kompis, så hade inte tillfälle att gå in på en dator.
Och allt jag har att säga om idag: buuuuuuääääääägggggggeeeeeuuuuuuiiiiiiiiiooooooo... Vet inte riktigt vad dt var för oväsen... Men om ni provar o säga dt högt så förstår ni att dt inte är ngt lyckligt ljud. Men iaf, det jag hade idag var iaf friidrottsdag.. MKT KUL... SAJK! Ska inte säga så mkt mer om denna tråkiga sport/sporter (vette fan vad man ska kalla dt, dt är ju flera olika grenar), men idag konstaterades iaf att jag inte är bra överhuvudtaget på ngn av grenarna (kulstötning, höjdhopp, 60 meter, längdhopp, 200 meter osv). Trodde att jag iaf skulle vara någorlunda bra på att springa 60 och 200 meter.. Men nejnej.. Inte ens dt. Men in my defence, så var jag bra i hela grundskolan på att just springa snabbt (speciellt korta sträckor).. Men obviously inte längre. Sorgligt..
Menmen, då får jag helt enkelt bli ngt annat i livet. Fan va synd! Jag som så gärna ville bli kulstöterska (??).. Näe men håller mig till dansen.
För att spica upp inlägget lite så kommer här en låt:
Keri Hilson- Pretty Girl Rock
Hörde den för första gången för ngra minuter sedan, grym låt. Skönt sound liksom.
Nu ska jag börja gå och lägga mig faktiskt. Är trött som fasen och har ont i hela kroppen från idag.. Ska nog vara "sjuk" nästa gång (som 2/3:e delar av skolan var idag).
See yah! I actually wanna be yah right now..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0