nuu igen..

Fredag, fredag, fredag. Nu igen alltså. Det är alltid helg nu för tiden, tro inte att jag klagar.. Men klagar lite på att tiden går så otroligt fort.. Veckan börjar och helt plötsligt är det fredag, sen går helgen i racerfart och så är dt måndag igen. Det är ett f**ing kretslopp.
Men iaf, idag var ännu en otroligt onödig dag i skolan. Hade ett möte/ föreläsning på morgonen för elevrådet men efter det så hade jag egentligen inga lektioner för våran samhällskunskaps lärare var sjuk (de lektioner vi har på fredagar är i princip bara samhälls lektioner).. Såååå, vi fick åka hem runt 1- halv 2. Jag och Millan åkte då hem till mig och chillade där i ngra timmar; åt och kollade på olika videos på youtube typ. Sen lämnade jag henne på station och mötte eve istället. Mötte henne hos min fina vän Papi som har varit borta i tre månader i Mexiko, för eve var hos Papi så jag tänkte att jag lika gärna kunde gå dit och ge henne en liten välkommen hem kram. Skit kul o se den bruttan igen, tre månader är en lång tid, iaf tillräckligt lång tid för att börja sakna en person.
Brunhåriga i mitten är min babi, till höger om henne är tydligen hennes mexikanska pojkvän som hon träffade där.. Blir intressant om detta på- andra- sidan- halvklotet/världen- förhållandet kommer att fungera.. Jag hoppas det iaf!
Menmen, eve gick för kanske en timme sen och nu sitter jag och kollar på Vh1 med datan i knät. Detta var en låt jag hörde där för ett tag sedan:
Shame- Robbie Williams & Gary Barlow
(Jocke blir nog proud over me nu alltså) Såg alltså denna på Vh1 och trodde helt seriöst först att dt var meningen att dt skulle vara ngn gayromans mellan dem, så ja kollade den på youtube och då är dt tydligen många fler som trott som jag.. Men Robbie och Gary har bråkat? För dt var också många arga kommentarer under videon om att nej detta var verkligen inte en gayvideo utan deras "förlorade vänskap" som de fixat igen som de sjunger om.. Jaja, hur dt än är så är dt väldigt misstänksamt i slutet.. Vilka blickar alltså..
Näe men nu ska jag borsta tänderna och sen kolla på senaste avsnittet av 90210 och sen lägga mig. Sååå, see yah!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Babi

Tack för att du kom och av mig en kram bulle ! :D Och ja hoppas också de funkar för oss ;)

2010-11-13 @ 15:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0