Kändis spotting

JUSTE! Gissa vem jag såg på Karlberg station idag efter dansen..! Inga ledtrådar... Okej, måste väl säga då: Oskar Linnros. Ni vet han från Snook? Kort jävel.. Kortare än jag trodde. Men nu har jag sett han, Ken Ring, Sibel och Adam Tensta bara detta år på vägen hem.. Resultatet av att åka mycket pendeltåg och tunnelbana helt enkelt. För Oskar Linnros bor väl i sumpan va? Han sjunger ju liksom en låt om dt... Menmen, bara därför får ni hans senaste låt, denna en live version. Sen mina favorit snook låtar. Lyssnade mkt på dem förut, och har ju såklart massa snooklåtar i ipoden. Deras musik dör ALDRIG.
Från och med du- Oskar Linnros
Kommer ifrån- Snook
Okej, så han bor nog i sumpan trotts allt.
Längst fram i taxin- Snook
(lätt bästa snook låten)
Mr. Cool- Snook
Låten som gjorde dem kända.. Gamla goda tider alltså.. I 4:an kom denna ut liksom.
Snook Svett och Tårar- Snook
Älskar den här också. Kommer ihåg när man satt och försökte höra vad de sjöng, som dock inte gick så bra.. Men detta är kult alltså.
Alla som inte dansar- Maskinen
Kanske bara jag som har missat, men Oskar var ju också med i gruppen maskinen som gjort kultlåten "alla som inte dansar". Man hör ju att dt är han bara man tänker på dt, men har faktiskt inte tänkt på dt innan..
NUUUU ska jag fortsätta plugga och snart äta och fira min käre far då dt är fars dag idag.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0