HP

Wooooooh, kom för ett tag sedan hem från en ganska så chill dag i skolan. Vaknade hemma hos Jocke där jag sov från igår, kom försent för att jag misskalkylerade tiden lite, vi hade typ "tema förmiddag" då vi gjorde olika övningar om etik och moral, och sen på eftermiddagen hade jag spanska då vi kollade film (som INGEN förstod ngnting av btw). And that was it! Så snart ska jag iväg igen på ngn fashion grej på eves skola då hon ska ställa ut plagg och så.. Blir nog najs...
MEN IGÅR DÅÅÅÅÅ! Det var AWESOME!! FILMEN VAR SUPER BRA! ÅÅÅÅÅH, och kan knappt vänta tills nästa del kommer ut i Juni!!! Den första delen var lite seg ibland, men kan tänka mig att andra delen kommer vara FULLSPÄCKAD MED ACTION! As spännande! Ååååååh.. Ja jag säger då dt.. GÅ OCH SE DEN! Och btw, läste precis att HP and the deathly hollows tog 1 år och 4 månader att spela in, båda delarna dårå.. Awesome! Men så sjukt synd att dt är slut efter andra delen..
Från premiären i måndags i NYC.. Emma Watson har klippt av sig hela sitt hår.. Vette fan vad jag ska tycka faktiskt.. Dt här såg ju inte HELT fel ut, men hon var sååååååååå mkt sötare och snyggare i sitt långa hår! Hon ser ju mer ut som en pojke än en cool girl liksom.. Om hon ville göra ngt radikalt kunde hon väl ha färgat håret lr nåt.. Menmen, hon är ju fortfarande söt!
Näe men nu ska jag ner och äta lite innan jag drar.. Sååå see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0