Dubble rainbow all the way!

Pallade inte skriva igår och knappt idag, men kör ett litet kort inlägg nu.. I fredags/igår efter skolan så stannade jag, anna och nicole kvar för att dansa lite till våran koreografi och till andra låtar såklart. Mkt ruligt. Sen på kvällen så var jag hemma med familjen och min kusse, hennes man och hennes barn som kom hit igår kväll (och ska stanna hela helgen). Mysigt faktiskt, behövde en slapp kväll. Idag gick jag upp vid 8 för att åka in till stan en timme senare och vara smink modell för min kusin som går en smink kurs på Face. Var faktiskt kul, fick sitta där och bara.. sitta.. Hoho, Näe men satt där och blev sminkad mkt fint (först vardagssminkning och sen som festsmink så gjorde min kusse gjorde en "regnbågs sminkning" alltså med massa färg glada ögonskuggor, skit coolt!), plus så lärde mig ju också mkt när "läraren" hade sina små genomgångar. Så ah, lite nytt kan jag om sminkning. Speciellt om att färga ögonbryn och ögonfransar. För dt hade de en genomgång om idag när jag var där. Så ska nog köpa ögonbrynsfärg och göra dt på mig själv kanske varannan vecka.. Men fåe se helt enkelt.
Kollade för ett ta sedan på Paradise Hotel.. Följer inte dt överhuvudtaget, men kollar på dt om dt går på repris.. Alltså, dt är ju ett väldigt kul program o kolla på men tycker att de senaste åren har varit så otroligt löjliga, alltså deltagarna har ju varit helt koko! Slav- kollade på Paradise under Olindas tid och Gregory, Lina och alla dom där ni vet? Men iaf, dt jag ville komma fram till är att dt är så löjliga deltagare, men den kille som LÄTT tar första platsen om vem som är snyggast av killarna (av vad jag har sett under de programmen jag har kollat på) är Damir.. De andra ser så stureplan ut.. Me no likie..  Han verkar vara den ärligaste och mest trustworthy killen av de alla. Han kanske inte är super duper snygg, men snyggast. Och btw, skulle inte säga nej till den kroppen alltså..
här kommer en första bild på mig ;)
Hittade inga bilder med hans kropp, men dessa får duga.. Snygg! Hittade hans blogg lite random.. för er som undrar liksom ^^
Jaja, nu ska jag lägga mig, dans imorrn! så måste vara påååå!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0