Karma's a bitch

Äcklig dag idag. Vi påbörjade våran "theme week" då vi ska göra labb och skriva en tre sidor lång rapport om... FYSIK.. Kill me now, kill me fast... please..? Näe men seriöst, kommer göra den del av arbetet som jag kan hjälpa till med. För detta är inte min grej.. Överhuvudtaget. Har valt sam av en anledning och dt är pga av att jag faktiskt inte kan ngra NO ämnen. Biologi är helt okej, men fysik.. najnajnaj. Me no likie. En annan piss grej som hände idag hände på vägen hem.. Vi fick sluta lite tidigare (dock är jag inte helt säker på om vi fick dt lr inte, men gick iaf) och på grund av att jag gick tidigare så slog min karma bitch ner. Åkte till årstaberg med tvärbanan, kom dit då dt var 20 min tills mitt tåg skulle gå så satte mig för att vänta. Det eftersom jag aldrig tar kungsängen tåget (dt prickar inte min buss, så väntar hellre till bålsta tåget) så får jag vänta lite extra. Har blivit beroende av ett spel på min mobil, så jag satte mig och spelade dt medan jag väntade på tåget.. Kollade på klockan när dt var ungefär 3 min kvar tills Bålsta kom men ni vet att man kan hamna lite i sin egna värld när man är fokuserad och koncentrerad på ngt? Var tillräckligt koncentrerad att jag glömde bort att titta upp från mobilen i tid, så jag såg precis när bålsta tåget åkte iväg från perrongen... Kuuuuul liksom.. KARMA'S A BITCH. Bara för att ja gick tidigare.. Tog nästa kungsängen tåg, pallade inte vänta en halvtimme på nästa bålsta, och så gick jag hem.. NAJS. Sajk...
Sorry för dt långa inlägget.. men ville verkligen dela med mig av den hemska dagen..
För att spicea upp inlägget lite så får ni del två av Eminem och Rihannas "Love the way you lie". Mycket bra faktiskt.. Men gillar originalet bättre.. Me like Eminem.
Rihanna ft. Eminen- Love the way you lie (part 2)
Och originalet:
Eminem ft. Rihanna- Love the way you lie
Sedd 210 miljoner gånger.. Inte dåligt!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0