Sjukling

Sjuk idag. Inte så värst härligt. Men vad ska man göra? Vaknade upp med täppt näsa, ont i mina förbannade halsmandlar och var allmänt trög. Så skippar idag och blir frisk istället. För vet själv hur irriterad man blir när man ser ngn i skolan som snorar och hostar och har sig.. är ditt mission att smitta ngn lr? Såååå, ska inte göra samma sak.
För att göra inlägget lite roligare får ni en klassiker. The jacksons 5. Fan va de är coola alltså. Detta är favvo låten med dem också, dansen är klockren.. Ah, bäst helt enkelt.
Jacksons 5- I want you back
Nu ska jag ner och fixa lite brunch till mig själv och sen så måste jag plugga lite såklart.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0