Så otroligt smart

Min dag har bestått av: Gå upp och vara skit taggad över att äntligen få dansa. Möter upp Aqve och Ainur på Jakan station, åker mot Solna och träffar Anna och Nicole på tåget. Vi var väldigt osäkra på ifall dt skulle vara ngn dans idag lr inte, men såklart vare inte dt.. Så vi hade åkt till Solna helt i onödan. KUUUL. Och jag fick skulden.. Näe då men både Anna och Nicole har frågat mig under veckan om dt skulle vara dans lr inte och jag har varit heeelt säker på att dt skulle vara. De sa inte förra veckan att dt inte skulle vara, dt har inte stått ngt på hemsidan eller facebook gruppen.. SÅ antog att dt skulle vara dans idag. Om de inte säger ngt liksom.. Meeeen, dt var tydligen bara vi som hade antagit en sådan "dum" grej för dt var absolut ingen från gruppen där..
Så ah, dt blev att åka hem igen. Dock så åkte jag inte hem utan till min morbror där dt var en liten födelsedags fika då många i min släkt har fyllt år/ska fylla år nu runt oktober och november. Fick ett skärp från Only av alla. De va schnyggt.
Nu ska jag pluggish, sååå good av mig att spara allt till sista dagen.. Dock så är dt inget som ska in tills typ imorrn, så ska plugga men inte stressa. Det är fortfarande lov för sjutton gubbar.. Har en kväll till att chillipilla.
Såhääääääär snygg är jag nu! Snygg va?!?! Jo tjena..
Nu blire alltså plugg.. Sååå see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0