Mina nya babies

Första dagen efter lovet var en OTROLIGT onödig dag. Började 12 med engelska och när jag väl kommit till skolan visar dt sig att engelska är den enda lektionen jag ska ha.. OVÄRT. För det vi gör på engelskan var inte direkt värt att komma till skolan för.. Så istället för att dra hem vid 1 då vi slutade så drog jag, Millan och Amir till liljeholmstorget och fikade på Waynes. Amir drog efter kanske en timme medan jag och Millan satt där typ i en och en halv timme. Skönt att bara sitta och slappa och prata med bästis. För tro mig, dt finns mkt o prata (skvallra) om. ;D Efter waynes drog vi och kollade skor på Deichmann.. Fan va mkt snygga skor dt finns där alltså! I went CRAZY! Provade typ 5-10 par skor och tillslut bestämde jag mig för ett par.. Mina nya älsklingar..
Pallade inte ta ngn high quality bild.. Men såhär ser de ut iaf. Ska byta skosnören till ngn annan färg bara, de där var ganska tråkiga- bruna.. Sååååå, ah mina nya älsklingar alltså.
Update från igårs inlägg: Jaaaa, dt var jag som övertalade alla att vi skulle ha dans. JAG ERKÄNNER. I'm the one to blame! Anna och Nicole var osäkra men nästan säkra på att vi inte skulle ha, men jag försäkrade dem om att dt skulle vara även ifall dt var lov.. Så, Anna.. DU HADE RÄTT! NÖJD NU!?!?! xD
Menmen, med dt där sagt så ska jag börja pluggish. Men Ikväll är dt pensionärsjävlar kl 22.00, missa inte dt! Det är värt att se på! Höll på o skratta ihjäl mig när jag såg förra avsnittet. Så ikväll sitter jag bänkad framför tv:n kl 22.
Nu: engelska och svenska!
see yah
xoxo

Kommentarer
Postat av: WHO'S THE WOMAN!?

HAHAHHAHAHAHHAHA du är allt för söt Emilie men jag måste bara säga en sak....I TOLD YOU SO! hahaha <3 <3

2010-11-09 @ 00:26:54
URL: http://www.annavarol.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0