All started with a big bang

Halloj!
BLEV KLAR MED MIN LABBRAPPORT IGÅR! Jag är lycklig.. Tänkte skriva ett inlägg om dt igår.. Men fick ett liten akut- mission (vilket visade sig vara onödigt), så sket i dt. Just nu sitter ja som vanligt i mitt rum och har precis druckit min dagliga efter-skolan-iskaffe. Ska försöka börja plugga om ett tag. Har ju en spanska uppgift som skulle in idag.. men som ja *host* inte har *host* börjat *host* skriva på *host.. Såååå, det ska göras nu.. HAr sagt det tidigare och ja säger dt igen; är OTROLIGT trött på spanskan (som skolämne såklart). Är inget ja prioriterar. Ligger på samma nivå som matte ungefär. Såååå, ja, ni fattar då ungefär va?
Meeeeen iaf.. Idag hade jag, för första gången på kanske ett år, tajts på mig i skolan. Fick ett ryck igår att ja skulle ha dt idag, så ja.. Hade dt idag.. Kommer inte ha dt mer på ett tag iaf. För det första, trivs verkligen inte i tajta byxor.. känner mig så exposed! Och för dt andra.. HUR KAN NI HA TAJTS/ TAJTA BYXOR NU?!?!?! DET ÄR JU EFFING KALLT UTE! Trodde ja skulle frysa ihjäl när ja stod och väntade på bussen.. Herreguueed..
Bara för att spicea upp inlägget lite liksom..
Jaja, blir "Big Bang Theory", seeeeeen spanish
see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0