Älskling

Okej.. Kommer vara en total NÖRD för att lägga upp detta men vad gör man inte när man är kär? Min älskling Matt Lautner aka Liam var med väldigt mkt detta avsnitt av 90210.. Så var tvungen att print screena ngra gånger.. För ja lyckas aldrig hitta bra och snygga bilder på hnm, sååååååå tog tag i dt själv när ja kollade på avsnittet. Här kommer dårå lite snygga bilder på min älskling.. Kanske inte tagna i precis dt ögonblick jag hoppades på.. Men ni fattar poängen= HE'S HOT!
(raawr!)
nemen älsklingen då! Åååhh.. Så OTROLIGT snygg. Och btw, dt e ju jag som står där på sista bilden.. Man ser ju mitt hår o allt.. Dt var ju liiiite ljusare då, men dt e jag... OKEJ?!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0