Girl, you're amazing, just the way you are

Halloj
Ny duschad och fräsh sitter ja nu i sängen o ska börja plugga lite hade jag tänkt. Kommer inte orka göra så otroligt mkt ikväll just känner jag, men lite måste ja göra. Körde btw gärnet idag på gymmet, kommer ha träningsvärk imorrn och flera dagar framåt känner ja redan nu.. Men dt e värt dt.
Lägger in en skön och chillax låt såhär på kvällskvisten. Min mammas favvo låt just nu är den också. Så ah.. Har min mamma bra smak?
Just the way you are- Bruno Mars
Jätte fin text och han ser så otroligt charmig och snäll ut så dt inte s sant. Blev lite nyfiken på vart bruno mars (som btw egentligen heter Peter Gene Hernandez) egentligen kommer ifrån, för han har så exotiskt och coolt utseende. Var tror ni svaret är? Tänk lilo och stitch.. Öar utanför usa... Om ni gissade Kanarieöarna hade ni HELT fel.. Rätt svar är nämligen Hawaii. Visst klickar dt när man väl vet? Tänkte först att han var ngn mix av ngt slag, lr kanske från Syd Amerika lr nåt.. Men så vare icke. Honolulu, Hawaii föddes han och växte upp på. Coolt huh?
Näe men nu blire pluggish.. så länge jag orkar iaf..
See yah.. I don't wanna be yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0