I'm complete

Min pappa kom hem från Kina idag.. Jag fick en sen födelsedags present och nu är jag fullständig. Trodde att ja skulle få en likadan ipod som jag har nu typ, vilket skulle vara bra men inte "OMG, tack så jätte mycket!".. Min nya bebis är "OMG, taaaaaaaack så ooootroooligt mycket!!!!!!!!!". Nu har jag en Philips GoGear, MP3 video player.. Och som dt låter på namnet så är dt en mp3 som man kan kolla videos, filmer och myyycket mer på. Har ju ingen aning om hur den är än eftersom ja precis fick den.. men dt ska snart tas reda på ska ni se..
Såhär ser den ut iaf.. Me likie what im seing..
Ikväll då? Tänkte gå på min väns dansshow.. Men ändrade planer! Ska med evoo till hennes kompis istället. Venne riktigt vad som händer, men dt får man helt enkelt se.
Dah style deh- Busy Signal
Slänger in en låt också. Tack vare Millan har ja börjat lyssna på denna awesome låten. Vi skulle använda den till vårat idrottspass som vi höll i igår, så var tvungen att lägga in den på ipoden och DET ÄR JA GLAD FÖR. Den äger ju! Lite exotisk, men ändå dancehall liksom. ^^
Ska nog hinna kolla på ett 90210 avsnitt innan ja åker iväg med eve.
Sååååå, see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0