Im like, fuck you

Jahapp.. Studiedag idag då. Har lovat mig själv att ja SKA plugga iaf lite nu på dagen och kvällen är ju självklar, men måste börja utnyttja sånna här dagar.. Annars blire FLOPP för moi..
Runt 3 lr nåt sånt så ska ja möta upp Aqve och så ska vi åka o sola. Båda kände att dt var dags nu alltså.. Jag personligen är blek som ett spöke så ja måste bli aningen brunare för att orka höst och vinter.. Så ska nog få med mig aqve till centrum en snabbis för att köpa kokos olja innan vi åker dit vi solar. För att sola en gång ger ju egentligen inte mkt, så då måste man göra dt bästa av saken för att se en liten ändring.
Dessa finns på konsum och vanliga kosmetika affärer har ja för mig.. Så får gå o kolla..
Tror inte ha har lagt in denna låt förut, men den e riktigt bra plus så lyssnar ja på den just nu. Rulig video också..
Fuck you- Cee lo Green
Ni kanske känner igen hnm som Gnarles Barkley, vilket ja också gjorde. Och ja, dt är ju han. Men just Gnarles Barkley var en grupp han var med i förut.. Wierd, trodde dt va hans artist namn lr nåt, men dt var hans grupp/ musikduo som dt står på wiki..
Jaja, nu ska ja plugga!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0