Nerd allert

Hur länge var emilie i skolan idag då? Jo, 9 timmar! NIO FUCKING TIMMAR. Stannade kvar typ TRE TIMMAR efter vi slutat för att plugga naturkunskap... Hur sorgligt är inte dt? Började fan må illa av bara tanken att ja va i skolan till halv 6, psykiskt dårå. Och fysiskt fick ja så sjukt ont huvet att ja nästan dog.. lite.. Så ja kom hem för kanske en halvtimma sen och fatta att ja e trött nu alltså. Dcok så får ja inte slappa en enda minut, SKA fan kunna ALLT till kemi provet imorrn. Ska inte missa en enda fråga! Okej, kanske den när man ska balansera reaktionsformler.. Men annars skare vara FULL POTT!
Dt där ska hända med mig alltså.. Iaf till imorrn ska ja bli och vara en NEEERD.
Hade skjorta på mig idag, för dt va ju "suit up" day. Så lite kunde man ju "suita up" sig.. Hoho.
Jaja.. Ska ner och äta nu, plus få mamma att förhöra mig på allt ja ska kunna, vilket är typ 20 sidor i mitt skrivhäfte.. Kuuuul.. MEN, tror ja kan dt mesta iaf.. Så dt ska nog gå bra..
See yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0