Studiedag

Kom för ngn halvtimme sen hem efter att ha varit hemma hos Aqve. Mötte ju upp henne vid tre idag för att åka och sola. Tror nog att dt blev en liten skillnad än innan på brunhet. Lr ska man kalla dt, blekhet? Blev lite mindre blek, säger ja istället. Direkt när ja hade solat klart såg ja iaf ut som om ja va SVART i ansiktet. Använde ju Coconut oljan och herrejävlar vilken effekt den har. Mina fräknar kom fram så mkt att ja såg helt sotig ut i ansiktet. Dt la ju sig efter ett tag, men ändå.. Den oljan är mina nya bästa vän.
dancehall pose.. shhhh! cp hand lalala..
Moi och Aqve INNAN vi solade..
Snodde dessa bilder från Aqves blogg. Vi tog dock inga foton efter vi solat. Lite dåligt kanske...
Menmen, iaf.. Efter vi solat drog vi till bibblan för ja behövde låna ett effing drama till svenskan. Och tjoho!, mitt drama fanns där! Blev lite lycklig.. Var typ två små hyllor med dramor på jakan bibliotek och så fann mitt med. Me likie. Annars hade ja ju fått byta lr nått.. För har ju inget bibblan kort till bibliotek i stan.. Meeeeen, im happy.
Efter bibblan drog vi hem till henne och pluggade + ååååt.. Sjukt mkt alltså. Har ätit för idag och imorrn. PROPPMÄTT, kallas dt..
Näe men nu måste ja fortsätta pluggish. Naturkunskap bajs..
xoxo

Kommentarer
Postat av: aqve

haha ja de är dina små ex-diamonds som vi använde =) !

2010-10-13 @ 20:05:26
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0