come on and dance

Min dag har bestått av: Dancehall kl 2- 3.15 sen efter dt mötte jag upp evelito och vi åkte hem till mig. Vi har bara kollat lite tv, pratat, ätit osv. Mucho funny att träffa henne lite random såhär en söndag.
Orkar inte skriva så mkt mer, så ni får lite klipp och musik istället. Dansen var btw roligt, som vanligt. Så in the name of dance, så får ni som vanligt lite dancehall musik.
Badman forward badman pull up- Ding Dong
Tror inte att ja har lagt ut denna förut.. Lr dt kanske jag har.. Aja, här kommer den igen iaf.. Denna låt kör vi ofta som en av alla uppvärmningslåtarna. Den har såklart ett speciellt steg som ser jävligt creepy ut och som man inte riktigt kan beskriva hur man gör.. Men dt e bara o söka på youtube så kommer dt upp hur dt ser ut.
Sen så måste jag bara lägga ut en random video som ja hittade på youtube, med ngra SKITDUKTIGA ungar.. Ah asså, let the video speak for it self.
Om ni pallar kolla hela, så gör dt.. Detta är i Singapore 2006.. Mer vet ja inte om dessa ungar.. jaja.. Kolla och njut, dt blir bara bättre och bättre ju längre man kollar.
Nu MÅSTE jag duscha, usch va äcklig ja e att ja inte har duschat sen ja kom hem vid 4.. Men pallade inte duscha när eve var här. Sååååå, see yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0