K to the Ä to the R

JAG ÄR KÄR. Var i Kista idag, efter jobbet, men Engla och Aaron och... alltså.. VARFÖR HAR JAG INTE UPPTÄCKT NEW YORKER FÖRUT?! Var i Kista för första gången på typ tre år och direkt när jag gick in i den förbannades butiken så visste jag att min plånbok skulle få sig en utmaning. Det är ju Primark fast i Sverige..kinda.. fast den heter New Yorker.. så den är antagligen från new york.. MEN ÄNDÅ. Är ju galet bra och låga priser och så finns dt ju kläder för alla stilar! Som för mig så fanns dt massa coola tröjor (med fängglada färger, för en gångs skull!) och baggy jeans och för lite mer sofistikerade stilar (tråkiga) så fanns dt massa pälsar och klänningar osv.. Men alltså, har ni tänk på en sak; på hösten FYLLS alla butiker (som följer modetrender och sånt skit) med gråa, bruna och svarta plagg.. Ja menar.. HALLÅ?! Är dt inte meningen att man ska liva upp denna otroligt tråkiga årstid med lite färg? Jaja.. Iaf, tillbaka till New Yorker. Fick med mig två (tre) saker därifrån, som jag verkligen, verkligen behöver. 1 par skor och 1 väska + skosnören i coola färger. Skorna kanske jag "verkligen, verkligen" inte behöver.. Men BLEV KÄR i dem när ja gick in i affären. Då var de där, bara väntade liksom.. Orkar inte ta kort just nu, men de är lila med lite "leopard" mönster på dem lr hur man ska förklara.. Skit snygga iaf. Sen väskan var svart o.. äsch får ta kort o visa imorrn..
Så for now så får ni nöja er med en tråk- bild från google. Är så sjukt trött, så orkar inte göra nå funny.. Men ja kan ju säga att ja jobbade idag och sen som sagt åkte o träffade Engla och Aaron i stan för att sen åka ut till Kista. Sen när vi gått runt lite där och ätit osv så åkte jag till jakan igen till en "kompis familj" där resten av min familj va. Så kom hem för en timme sen därifrån kanske. Och nuuuuuuu gott folk så ska jag sova. Blir ju upp imorrn och D to the A to the N to the S to the A. Ska bli mucho funny, me likie.
ps: alltså ofta! New Yorker är inte från N.Y.C, dt är ett TYSKT företag i grund och botten..?
Natti Natti!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0