Burn Baby burn

Okej, såå... Detta är första gången ja bloggar från nya tv:n.. Pappa har köpt en GIGANTOR tv till vardagsrummet här på nedervåningen som dt alltså finns intenet på. Och när jag säger att den är gigantor.. Då är den gigantor okej? Ska fan ta kort på den och lägga ut den på bloggen.. Nån gång.. Bara för att visa storleken.. Vad är dt med män och stora, tekniska grejer alltså..? Jaja.. What evah majah loosah.. Vet inte riktigt vad ja ville få fram med detta inlägg mer än att ja har OTROLIGT tråkigt.. Blev precis som jag trodde; jag började kolla på en film vid 7 och sen pallade ja inte åka ngnstans efter dt. Tänkte fan åka till Solna.. Lr rättare sagt, var peppad på att åka till solna... Meeeeeeen, har en slöfock till kompis, så dt får bli nästa vecka istället. För ja ska fanimig inte sitta hemma nästa helg också!
JUUUSTEE, kan ju berätta vilka filmer ja har kollat på ikväll! Den första var "The Invention of Lying". MYCKET rolig film faktiskt, för ni vet han som är den bittra (men hillarious) museumdirektörn i "Natten på museet"? Han iaf hade huvudrollen i denna film. Så jag, min mamma och min pappa har suttit och gapskrattat åt filmen.. Tragiskt att ja har samma humor som mina föräldrar.. MENMEN, dt bevisar väl bara att de faktiskt är mina föräldrar?
Här har ni trailern till den filmen:
"The invention of lying"- MYCKET sevärd.
Den andra filmen ja såg, och precis kollade klart på, var "Bedtime stories". Också väldigt rolig. Det är ju nästan självklart, Adam Sandler är ju med. Så dah? Trodde inte att ja hade sett den innan ikväll, vilket var andledningen till att ja satte på den, men direkt när den började så kände jag igen den.. Sååå, nu vare alltså andra gången ja kollade på den. Också väldigt sevärd. Om man gillar komedier och sånt alltså..
"Bedtime stories"
Jaja, dt var allt för mig.. Nu ska ja sätta på senaste 90210 avsnittet som ja inte har hunnit kolla på i veckan och bara njuuta. Älsklings serien nr. 1 for moi.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0