17 idag dåårååå

Har varit en helt okej dag idag.. För vems födelsedag är det idag? Jo min! För dt var väl egentligen dt ända bra med dagen.. Vaknade idag vid kvart i 7 av att mamma, syster och bror kommer in och sjunger för mig i mitt rum. Öppnar alla paket som ja får osv. Mycket bra saker fick jag! Pallar inte fota o hålla på.. Men lite strumpor, vantar, halsduk, piercing, 500 spänn av morfar, 500 spänn på New Yorker osv osv.. Bra saker man inte orkar köpa själv bland annat alltså. Sen åkte jag till skolan, utan att ha ätit frukost och mötte eve på tåget. Sen när ja kom till skolan fick ja många grattis kramar osv. Helt plötsligt börjas dt sjunga "ja må .. leva" (kommer inte ihåg ifall dt va hon lr han) och då tror ja de sjunger för mig.. Men då är dt ngn etta som också fyller år.. Så blev lite besviken. MEEEEN, sen vid lunchen så kommer sången. SÅKLART. Näe men dt va väl ruuligt.. Sen på eftermiddagen hade vi ett TVÅ TIMMAR LÅNGT Book exam som ja skrev om igår.. Som gick bajs.. Trodde att Gud skulle kunna ge mig i present att dt skulle gå bra på provet.. Men nejnej.. Dt gick ju inte jätte dåligt, men bra gick dt inte.. Sen en halvtimme matte...
Så ah, dt var min dag.
Där har ni alltså mig nu.. Kan lägga ut bilder på två av mina presenter ja fick idag= de som är inom räckhåll.
Denna ring fick ja av Aaron som ja hade pekat ut på New Yorker när vi va där för ngn helg sen. Me LOVE IT! Så tack igen Aaron!
Piercingen, som ja fick av min bror. Man ser knappt hur den ser ut men mycket fin va den iaf.
Och JUSTE! En annan otroligt härlig sak som har hänt mig idag, lr rättare sagt igår men som togs ut på mig idag: Har troligtvis sträckt BÅDA mina lår. Tror inte att ja skrev igår om att ja hade fått riktigt ont under dansen igår, men igår alltså när ja va på dansen så börjar det helt plötsligt att sträcka och göra ont i mina ben. Trodde bara att ja var väldigt otränad, så ja fortsatte att dansa. Dt gjorde ont igår kväll men dt var ännu värre idag. Kunde inte böja på benen = knappt gå vanligt= gick som en gubbe hela dan. Värst var att gå upp i trappan.. Ayayay.. Men iaf, så gick till skol syrran och frågade henne vad dt kunde vara och då sa hon (efter ja hade förklarat hur ja fått dt osv) att ja kan vara "övertränad"= har sträck mig.. Har tränat för mkt, för snabbt helt enkelt. Min kropp är inte van vid att träna tre gånger per vecka (vilket inte är mkt egentligen, men för min otränade kropp är dt mkt), vilket dt har blivit de senaste veckorna.. Såååå, ja.. Får se hur dt blir.. Pallar inte att ja ska skada mig nu.. Dansa är ju så ROLIGT!
Menmen.. Ska gå ner och kolla va farmor gör för mat.. Kommer ja få tårta ikväll måntro? Hoppas..
xoxo

Kommentarer
Postat av: aqve

stumpan, smsa mig imon typ! om du har läxor kan vi plugga tsm för de har jag med, eller kan vi bah chilla eller nått! känns som de va längesen! <3

2010-10-19 @ 21:06:11
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0