Akupunktur

Holahola
Idag har varit en.. hmm.. okej dag I guess. Har fortfarande ont i mina ben, så större delen av de senaste dagarna har gått åt till att åma mig på grund av dem.. Fick akupunktur idag för benen, första gången ja får dt faktiskt över huvud taget. Våran underbara (sajk) skolsyster gjorde dt på mig som är utbildad akupunktör (?), alltså hon som säger att hon kan bota allt med akupunktur... Men känner ABSOLUT ingen skillnad på smärta lr stelhet alls.. Gör precis lika ont, vilket suger.. Dessutom så var dt riktigt obehagligt i själva "instickandet" av nålarna. Hatar ju allt som har med smärta o göra, dock så gjorde dt ju inte ont, men som sagt; obehagligt..  Men jag är desperat nu alltså. Vill inte gå runt som en gubbe längre! Vill inte skämma ut mig när ja går upp lr ner för trappor.. Vill kunna träna och dansa! Åh.. mitt liv suger just nu..
Sånna här äcklos fick ja in- stuckna i hela benen.. Menmen, nu vet ja hur dt är iaf.. Och nu vet ja att dt behövs typ 5-7 gånger för att ska bli ngn verkan.. Och dt där vill ja ej göra igen.. Såååå, får helt enkelt knarka Zon och vänta ut det..
Höjdpunkten på min dag var efter skolan när ja och Millan åkte hem till mig för att hitta musik till vårat idrottspass som vi ska hålla på torsdag. Lite ironiskt är ju att ja skulle hålla "ben delen" (vi ska köra styrka).. Men dt är ju uppenbarligen inte så aktuellt just nu.. Men iaf, eftersom vi behövde ladda ner massa låtar så passade jag på att ladda ner fler förutom dem vi ska använda. Så nu har ja maaaaassa nya låtar på ipan. Maaaaassaaaa dancehall musik framförallt. Mi likie!
Bland annat några låtar från en ny favorit som Millan har introducerat för mig; Major Lazer
Major Lazer ft. Leftside & Supahyp- Jump up
Major Lazer ft. Andy Milonakis- Zumbie
Major Lazer ft. VYBZ Kartel- Pon de floor
Nu blire sängen.. Natti natti
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0