Gråt inte inför mig tackar

Helu
Kom för ett tag sedan hem från att ha jobbat. Jobbar ju fortfarande på Ung Omsorg, men har inte jobbat på aslänge (sen början av sommarn) men nu ska dt dra igång igen.. För fullt också, mitt team ligger efter massa timmar så dt blir att jobba många timmar per helg nu. Menmen, dt är pengar..
Igår så sov ja hos min babe Milli Pill (Millan). Vi hade en liten tjejkväll med Titanic och kladdkaka bland annat. Båda satt o böla till filmen, framförallt Millan då.. För ja har väldigt svårt att gråta till just Titanic.. Fattar verkligen inte vfr. Den är ju skitsorglig och allt och ja förstår att andra gråter.. Men näe.. Grät framförallt för att Millan grät. Och jag KAN INTE INTE gråta när ngn annan gråter såå.. Blev lite kollektivgråtning. Så vi satt båda och snyfta när skeppet sjönk.. Skulle nog sett ganska roligt ut faktiskt..
Bild på moi och Milli Pill från somras (vilket var typ en månad sen..)
Menmen, nu sitter jag alltså här i köket och ska snart börja göra iordning mig för att åka till Tess för pokerkväll. Blir en "gänget" kväll, som vi inte har haft på javenne hur länge. Ska bli kul iaf att träffa alla som kommer, vilka ja inte riktigt vet vilka dt är än.. Meeeenmeeen. Either way, blir ruligt.
Imorrn är dt vadå? JO, DANS! Längtar muuucho muuuuucho.
see yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0