Bitch måndag

Kom hem för kanske två timmar sen. På den tiden har ja egentligen bara suttit nere i köket och skrattat åt skolfotona som kom idag, plus ätit.. Herregud.. Är väl helt okej nöjd med skolfotona.. Dt blev ju inte super dåligt, men inte bra på nåt håll alls. Har samma jävla min på alla tre foton (klassfotot, enkelfotot och elevrådsfotot) så ser SJUKT löjlig ut.. Menmen, som sagt; såg inte JÄTTE JÄTTE SUPER DUPER dålig ut.. Så dt var ju bra.. Men ärligt.. Vem blir nånsin bra på skolfotot? Speciellt klassfotot? Näe dt e ngt med just dt fotot alltså.. Ayayay..
Jaaaajaaa.. Annars va dagen helt okej, förutom att ja blev på OTROLIGT dåligt humör på eftermiddagen.. Men hallå: måndag => trött => orkar inte nåt alls => att ha matte => åt knappt ngt på lunchen =>blir ännu värre => stör sig på minsta grej => tar ut tröttheten och vresigheten på de som inte ska behöva utstå dt. Så SORRY! Menmen, fick i mig lite mat efter skolan och då blev dt mycket bättre.. Hatar sånna dagar då man redan är trött och småsur och så plötsligt så händer dt ngt/ ngt säger ngt onödigt som man skulle ha skrattat åt annars, men som nu sumpar hela humöret och dagen.. Men aja, alla har sånna dagar. Dock så skrattade jag som aldrig förr på lunchen.. Det var liksom mellanhumöret mellan morgon- trött och eftermiddags- trött. Såklart vare mr. Alex Bojang som fick mig att nästan ramla ner på golvet på grund av skrattattacken. Så, det förgyllde min dag.
Nu blire plugga, plugga, plugga historia..Prov imorrn madda fakkas..
see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0