Slapp fredag på G?

Kom för ett tag sedan hem från el skola. Var en helt okej dag, bara massa samhällskunskap och lite svenska, så var inte precis världens jobbigaste dag. Så nu sitter jag här i min säng o bara tar dt lungan. Älskar att inte ngt att riktigt stressa över. Har ju SUPER DUPER mkt o göra i skolan, men ingenting jätte bråttom. Ingenting till måndag liksom, så ska inte göra ett piss ikväll (inte för att ja brukar göra dt, men ändå). Vet dock inte om ja ska göra nåt ikväll lr inte. Har pratat med eve och stuvsta, men får se helt enkelt.. Skulle också ha följt med på bio med ett skolgäng, men trodde att ja skulle for sure göra nåt ikväll, men apparently not.. Och dt e nog för sent att hänga med på bio, så får bli dt ngn annan gång. Sååååå, ska chillipilla ikväll. Ska iaf kolla 90210 nu, det senaste avsnittet. Har ju glömt o kolla på dt i veckan! Så ska underhålla mig med dt ett tag..
Fastnar inte på bild idag, så får bli en bild som as-raah (asra) tog i veckan på moi och Sofie.

Detta var på.. engelskan? Ah tror dt.. Här ser man ju också min nya hårfärg och frisyr.. Nu ser dt ju ut som om ja har hel- lugg, men dt är inte dt egentligen.. Lr alltså, luggen är ju tjock, men ligger inte över hela pannan..
Sååååå, nu ska ja alltså kolla älskling serien och sen höra runt lite med folk om ikväll..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0