Bästa jag någonsin har sett!

Har precis kollat klart på filmen HAIR som min mamma var sugen på att se eftersom dt är en av hennes favvo filmer. Kunde lika gärna se den liksom eftersom jag aldrig har sett den.. höhö.. Filmen var wierd enda från början, men så helt plötsligt kommer denna låt/scen och gör filmen ännu mer wierd! And I was like, whatta fuck?! Näe, men fan va rolig låt alltså! Och ja håller ju med de vita tjejerna liksom... Hehe..
Dessutom, huvudrollskillen är HOT! Ibörjan så vare väl lite, hmm med dt stora håret:
Men sen när han klippte av sig dt i slutet av filmen, ouuuuf va snygg:
Mhmmm!
Meeeeen filmen sög för att den inte slutade lyckligt. Hatar filmer som inte slutar lyckligt. Jag pissar på dom.. Den var bra till en början, wierd men bra, sen förstördes hela filmen under de typ 5 sista minutrarna..
Nu ska jag kolla på ännu en film, Blue Lagoon.. Också en klassiker.. Sååå, får se ifall den är bra.¨
See yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0