bra humör

Hola
Sorry att ja inte har skrivit, men har haft så jäkla mkt o göra de senaste dagarna plus att ja har kommit hem sent från dansen, så harinte haft tid helt enkelt. Har inte dt nu heller egentligen (hur ofta skriver jag inte dt?) men ett litet hej- jag- lever inlägg kan man ju bjuda på.
I måndags hade jag dans för första gången på typ två veckor. Märkte då hur snabbt man kommer ur form efter att man har varit sjuk och inte tränat på ett tag. Men det var kul iaf. Vi, lr rättare sagt jag, fick lära oss en ny korre (de andra hade redan börjat på den) och den är verkligen skit kul o köra.. när man väl har förstått den. Ah, den är kul.. Här har ni låten till den:
Aidonia- From yuh can fuck
Låten är bara ngn månad gammal, så fresh stuff här alltså. Näe men korren är riktigt kul.. vill lära mig den fullt ut så att dt ser bra ut när man kör den också...
Igår vare house, var kul men jobbigt. Vi hade en vikare som hade ngt starkare ben än oss så han körde på med massa jobbiga ben steg, medan man själv blev väldigt slut i benen väldigt fort.. Menmen, dt är bara att träna upp sig igen nu.
Nu blire att göra släktträd till skolan och plugga lite till effing svenska nationella som vi ska ha imorrn. Kill me please!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0